Hallå!
Efter att ha kört Superdisc 3, som för övrigt funkade bra, så funkar inte alternativet att komma till MS-dashboard. Detta gör att jag inte kan ställa in klockan blandannat.
Vad skiljer superdisc3.0 och 3.1?
/Ridster
Hallå!
Efter att ha kört Superdisc 3, som för övrigt funkade bra, så funkar inte alternativet att komma till MS-dashboard. Detta gör att jag inte kan ställa in klockan blandannat.
Vad skiljer superdisc3.0 och 3.1?
/Ridster
Är det en utbytes hårddisk du har i måste du låsa hårddisken? är det en utbytes?
Du föddes gråtande medan folk stod omkring dig och log.
Lev så du kan dö leende medan folk står omkring dig och gråter.
Tjena
Har fått ett Ececuter 2 inlött i en 1.1 xbox med 2 switchar en för att stänga av uppdatering av bios och den andra för att stänga av chippet för live o dyl. problemet är att när jag stänger av chippet och startar upp så kommer Your xbox requires service fram det gjorde det inte med orginal hd. har bytt till en 120gb nu och kört superdisc 3.1+flyttat över systemfilerna från orginal hd. vad är felet ?
Du måste "låsa" den nya hårddisken.
/kLaN
Japp, lås hårddisken med Config Magic 2.x beta. Finns med på Superdisc 3.2 :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks