Är det så enkelt att man bara skiftar evoxdash.xbe och evox.ini med de man redan har på c: för att använda en nyare ver. av evo-x?
Är det så enkelt att man bara skiftar evoxdash.xbe och evox.ini med de man redan har på c: för att använda en nyare ver. av evo-x?
japp, se dock till att du har en bootcd ifall det skulle krångla. Jag rek dig även att uppdatera skin katalogen. Gör även en bakup på hela c: och lägg på datorn om du är ovan, då är det ju enkelt att återställa xboxen ifall att.
<small>[ 30 March 2003, 16:58: Meddelandet redigerat av: Antigonos24 ]</small>
Funkar även att fr en superdisk Installera evo-x "small drive eller large drive" & tänk på att Flasha om din xbox med något av de biosar som finns på superdisc 3.4 istället så laddas evoxdash.xbe och allt fungerar som det ska.
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Har x-ecuter 2 lite. Kan jag behålla alla lir och savningar jag har på hdd?? Alltså kommer de att funger precis som innan med gamla evo-x?
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Kojak:
<strong>Har x-ecuter 2 lite. Kan jag behålla alla lir och savningar jag har på hdd?? Alltså kommer de att funger precis som innan med gamla evo-x?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ja, EvolutionX har inget med det att göra. Så om du bara installerar EvolutionX utan att göra något annat dumt, så är du behöver du inte vara rädd.
Fantastiskt
Då kan han ju byta till den senaste X2 biosen utan prob åxå väl samtidigt?
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Bookmarks