Jag undrar om en RGB kabel ingår om man köper en PlayStation 2 inkl R-MOD chip av er?
Jag undrar om en RGB kabel ingår om man köper en PlayStation 2 inkl R-MOD chip av er?
Du kan få med RGB-kabel eller S-videokabel. Säg även till om du vill ha din PS2 RGB-modifierad eller inte.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
bjuder ni på RGB-modifieringen eller kostar det extra?
[This message has been edited by nagy (edited 22 April 2002).]
Det bjuder vi på. Jag tror att teknikerna alltid gör rgb-mod, trots att det är ett lödfritt chip. Men det är ju alltid bra att säga till för att vara säker.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Robin?<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by nagy:
bjuder ni på RGB-modifieringen eller kostar det extra?
[This message has been edited by nagy (edited 22 April 2002).]</font>
nepp! Robert var namnet =)
Bookmarks