Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Slayer's vs Superdisk

  1. #1
    Registrerade
    Mar 2003
    Inlägg
    37
    Respekt
    0

    Post Slayer's vs Superdisk

    Det finns nått som heter "Slayer's EvoX Auto-Installer V2.1" 'där ute'... Och superdisk har jag använt.

    Får en känsla av att de gör ungefär samma sak. Stämmer det? Någon som kan förklarqa lite mer?

    /floink
    AVSTÄNGD: Kringgått filtret som tar bort namn på konkurrerande företag i forumet.

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Japp, dom gör samma sak. Inte på exakt samma sätt, men iden är densamma. Jag har inte tittat närmare på den, men har den något ni tycker superdisc saknar så säg gärna till :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Mar 2003
    Inlägg
    37
    Respekt
    0

    Post

    Slayer's <a href="http://forums.xbox-scene.com/index.php?s=58326144a17929fe99872903a9da5fe0&act=S T&f=16&t=47876&st=0" target="_blank">tråd</a> från xbox-scene forum.

    Jag vet egentligen inte om jag har behov av det men jag fattar det som att Slayer's har en del flashning av BIOS-funktioner som verkar användbara.

    Uppdatering av xbe'er a la XBMP upplever jag som enkelt men däremot BIOS-flashning känns lite mer risky. Så om jag fick önska så skulle det vara lite olika options för omflashning.

    En annan ide för superdisk:
    Nu när XBMP börjar bli rätt kompetent (CVS 14/4)kanske man skulle kunna ha en option på superdisk för att installera XBMP som dashboard?
    AVSTÄNGD: Kringgått filtret som tar bort namn på konkurrerande företag i forumet.

Liknande diskussioner

  1. Superdisk
    By Cellectra in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2003-12-04, 10:39
  2. Superdisk 3.6 VS/ MS dashboard
    By ULAS in forum Evolution-X Dashboard
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2003-08-02, 19:07
  3. Superdisk
    By go4it in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 16
    Senaste inlägg: 2003-04-07, 08:13
  4. Superdisk 3.1 frågor, Nångon som kan?
    By ^XeN^ in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2003-01-08, 13:51
  5. fårgor kring Superdisk 2 och de olika .XBE filerna
    By twinray in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2002-11-05, 08:54

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •