Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Hur kommer jag tillbaka till Original Dashboard???

  1. #1
    Registrerade
    Apr 2003
    Inlägg
    12
    Respekt
    0

    Question Hur kommer jag tillbaka till Original Dashboard???

    Bytte till 120 gb hårddisk. andvände mig av superdisc 3.5.
    efter det la jag över alla program m.m, men det är bara ett problem...jag kommer inte tillbaka till Original Dascboarden!!!
    Hur gör man för att ordna det?

  2. #2
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34

    Post

    Instalera orginal msdash fr en SD 3.5
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

  3. #3
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34

    Post

    HANSI ett förslag:
    kan man inte göra så att alla program som finns i typ "APPS" kan välja exit i "APPS root" istället för exit "Dashen root" & sen välja "APPS" igen & sen ngt i apps det blir jobbigt i längden, varit smartare & man komm ut som exit i "APPS root" valet igen så att man välja apps med en gång. Lika dant i GAMES, EMU osv osv, skulle man inte kunna göra det eller?

    En fråga till gäller alla inställningar i MSDASH även i EvoXdash?
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av pege63:
    <strong>HANSI ett förslag:
    kan man inte göra så att alla program som finns i typ "APPS" kan välja exit i "APPS root" istället för exit "Dashen root" & sen välja "APPS" igen & sen ngt i apps det blir jobbigt i längden, varit smartare & man komm ut som exit i "APPS root" valet igen så att man välja apps med en gång. Lika dant i GAMES, EMU osv osv, skulle man inte kunna göra det eller?

    En fråga till gäller alla inställningar i MSDASH även i EvoXdash?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Det är upp till de som gjort evolution-x dashen att lägga in den funktionen isåfall. Det vore enkelt, bara att spara någon info på hårddisken om vilken meny man låg i sist man startade ett spel/program. Men du får fråga i deras forum, för jag tror inte någon annan efterfrågat den funktionen...

    Inställningar du gör i ms dashboard gäller i alla program och spel, inklusive evo-x
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34

    Post

    Aha jag trodde att det var du som gjorde det tack för svaret.

    Jo en sak till hur många *xbe filer ska finnas i rooten på C:? Jag har 4-5 tror jag kommer inte ihåg nu men det var ngt sådant, FÖR det är väll bara Evoxdash.xbe & msboxdashallregion.xbe som lägges till på C:? Jag fösökte att ändra namn på msxboxdashallregion.xbe till xboxdash.xbe för jag ville ha en regionsfri msdash men då fick jag Error 21, sen provade jag att ändra det till msdash.xbe & sen msxboxdash.xbe ERROR 21 det gick inte så jag bytade till baka till den där xboxdash.xbe igen & då gick det när jag skulle ut i msdash i menyn. Trodde att att msxboxdashallregion.xbe skulle funka i en V 1.1 box & JA jag ändrade även i ini filen, anledningen att jag ville ha den istället var att jag ville använda min fjärkontroll.

    <small>[ 06 May 2003, 10:07: Meddelandet redigerat av: pege63 ]</small>
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Liknande diskussioner

  1. Playstation 2 versus XBox (updaterad)
    By visuatrox in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 23
    Senaste inlägg: 2004-11-25, 12:59
  2. Kommer inte tillbaka till Original Dashboard!!!!
    By rallle in forum XBOX Hårddiskbyte / Minnesuppgradering
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-05-01, 14:34
  3. D6 bios + DAshboard
    By dafont in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2003-04-10, 22:19
  4. Vill ha svar...
    By Calle_A in forum Ris & Ros
    Inlägg: 19
    Senaste inlägg: 2003-04-08, 16:23
  5. ARG...över PSXCare och en massa andra saker
    By wyntoon in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 13
    Senaste inlägg: 2002-10-06, 18:13

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •