Vart kan man hitta SNYGGA EvoX skins?
Vart kan man hitta SNYGGA EvoX skins?
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
<a href="http://www.allxboxskins.com" target="_blank">www.allxboxskins.com</a>
har kollat inga faller mig i smaken, hedis hade en dumps på sin site en X i orange kommer ur jordskorpan. Tack men nu har jag hittat det jag vill ha tack.
<small>[ 06 May 2003, 14:28: Meddelandet redigerat av: pege63 ]</small>
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
evox skins finns också @ <a href="http://www.wildabeast.net/modules.php?op=modload&name=My_eGallery&file=index &do=showgall&gid=2" target="_blank">WildaBeast.net</a> ifall nån annan undrar
skulle bara tala om att skinns till div digitalrecivers passar åxå bra till boxen & finns massor av skit fina motiv.
Skins är ju så pass enkelt att göra självså det tycker jag är det bästa alternativet.
Gå till digitalblasphemy.net och plocka ner lite bilder sen är det trivialt att göra ett skin..
Finns den ngn guide för vad alla koder betyder lite mer på djupet vill säga?
Kan man få TID för sig & DATUM för sig med koder istället för <TIME>?
Tyvärr var det länge sen jag gjorde några skins. Använder inte längre evolution x (förútom i vissa fall). Så i dert programmet komer jag inte ihåg om man kunde det men nnu har de kommit många program så det är ju bara ladda hem och testa.
Evoxpreviewer, evoxskinner och allt vad dem heter.
Har hittat allt jag behöver, undrar bara OM den understa nu bara.
Kan man ändra i setting/info dashen åxå & var gör man det?
<small>[ 08 May 2003, 11:36: Meddelandet redigerat av: pege63 ]</small>
Bookmarks