Köpte en ny PS2:a på ONOFF nu i helgen, den var bundlad tillsammans med WRC. Nån som vet vilken version det är och om den går att modifiera med Me*siah....?
Köpte en ny PS2:a på ONOFF nu i helgen, den var bundlad tillsammans med WRC. Nån som vet vilken version det är och om den går att modifiera med Me*siah....?
Helt Sjukt....
Antagligen en "v5", skall inte vara några problem att modda.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Tack för svaret. Hur lång väntetid är det på att få ett Messiah chip monterat nu ? Tänkte också passa på att fråga om företagen ni (PSX care) har som återförsäljare också kan montera in ett Messiah. Eftersom jag bor i Östersund är det Viking Sat som är aktuella i så fall.
Helt Sjukt....
Jag kan inte svara på väntetiden just nu, men så fort vi får in chip så behöver vi c:a 1-2 veckor på oss att tömma kön. Sedan kommer vi kunna utföra modifiering på 1-2 dagar.
Vi har ingen ÅF som vi kan rekommendera för montering av Messiah.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks