Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: ny....

Registrerade
    Dec 2002
    Respekt
    0

Post ny....

tjenare alla. Preis köpt xbox så jag tänkte klämma in ett ********* men...1. jag kollade på det lödfria chippet på sidan och där står det att man ska ha evox 3.6 till xbox tillverkade efter 1e augusti.....jag har inte en sett evox "över" 2.5 nånstans....sen e de en sak till...undrar bara om jag fått rätt för mig...evox är själva biosen, men va e *nåt*_dashboard för någe då? tack för hjälpen.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Senaste evo-x bioset är "D.6" och fungerar i alla xbox.

För övriga frågor, läs våra guider först och fråga igen om det är något vi missat att förklara där...

<a href="http://www.psxcare.com/support/forum/ultimatebb.php?ubb=forum;f=49" target="_blank">http://www.psxcare.com/support/forum/ultimatebb.php?ubb=forum;f=49</a>
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Dec 2002
    Respekt
    0

oj den hade ja missat tack !

Registrerade
    Dec 2002
    Respekt
    0

men om jag inte fattar fel igen så behöver ja inte flasha xboxen om jag bara ska psela kopior....utan att hålla på me större hårdiskar o linux o grejer på boxen....då räcker de att ja kör in biosen på chippet o pluggar in de..?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Har du ett chip som du kan flasha själv med vilket bios du vill finns det ingen anledning att flasha om xboxens eget bios. Du får exakt samma funktioner oavsett om xboxen laddar bioset från modchippet eller det interna flashchippet.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner