Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Vad kommer hända?

Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Swe
    Respekt
    0

Question Vad kommer hända?

Jag fick en xbox i Julklapp, har nu bestämt mig för att få boxen chippad så man har någon riktig nytta av den.

Så jag har fått kontakt med en som skulle fixa detta, men jag är osäker på vad han kommer att göra så någon här kanske kan öka på min kännedom.

1) Han sa att han bara flashar bios, behöver han aldrig löda in något chip för att göra det? Och kommer allt att fungera som det ska?

2) Jag har bara läst saker om Evo-X bioset, vad finns det för andra slags bios?

( 2b. Xodus var också ett av biosarna han kunde "köra in"...tror jag, vilket ska jag välja? )

3) Och om xboxen nu blir flashad med något annat bios än evo-x, kan jag installera evo-x (app) för att kunna lägga över filer till xboxen hdd, eller måste jag använda något annat prog för det då?

Jag är tacksam för svar alltså, det vore jä...väldigt trevligt. (Och snälla, kom inte med ett svar som "Läs dom andra forumen" osv. Jag är helt enkelt för lat för det) =P

Tackar

<small>[ 27 December 2002, 19:51: Meddelandet redigerat av: Raven ]</small>

Registrerade
    Apr 2001
    Från
    Sundsvall
    Respekt
    0

Även om du nu känner dig lat så tycker jag du ska läsa lite mer på forumet så ska du se att du får svar på dina frågor, det är det forum är till för.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

<a href="http://www.psxcare.com/support/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=49;t=000005" target="_blank">http://www.psxcare.com/support/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=49;t=000005</a>
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

1. Playstation 2 versus XBox (updaterad)
    By visuatrox in forum Playstation 2 - Övrigt
    Senaste inlägg: 2004-11-25, 13:59
  2. PS2 spel på X-box? Kommer det att hända?
    By Cypress_Ice in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2003-03-10, 13:48
  3. Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-12-14, 14:19
  4. PS2 spel på X-box? Kommer det att hända?
    By Cypress_Ice in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2002-12-13, 18:27
  5. vad kommer dom nya chippen kosta?
    By billyskate in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Senaste inlägg: 2001-11-16, 10:33

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner