När jag bränner ut BIN filen, vilket format ska jag bränna ut den som? vilket program ska jag bränna med?
När jag bränner ut BIN filen, vilket format ska jag bränna ut den som? vilket program ska jag bränna med?
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Pontius:
<strong>När jag bränner ut BIN filen, vilket format ska jag bränna ut den som? vilket program ska jag bränna med?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Du har inte tillgång till ftp? Använd det istället, blir det fel på skivan så biosen kanske du får lämna in chipet. Annars så skall du bränna exakt likadant som du bränner andra grejer.
jämt när jag bränner bin använder jag en cue fil också... men en sån har man ju inte nu...
Jag har slutat och använda cds/dvds så jag vet inte vilken metod som är den bästa. Men det borde gå att bara bränna ut den tror jag, hör med någon mer insatt. Det är väldigt noga att det inte blir något fel på bränningen bara, eftersom det är en bios. Blir det ett crc fel på den så får du lämna in chipet, om du inte har ett x2 pro chip eller liknande.
Men om du äger superdisken så ligger alla biosar som du behöver på den, och då slipper masa. Alternativt är nätverk väldigt smidigt som jag sa, och det underlättar väldigt om man har fått igång den för allt.
Då kan man skicka spel/roms och ändra inställningar snabbt och smidigt. Och det är även det lättaste sättet, när man väl har fått igång nätverket.
<small>[ 26 May 2003, 22:45: Meddelandet redigerat av: Antigonos24 ]</small>
jo... men det gäller ju att få igång det och få allt att funka som det ska.. har lite fobi för nätverk, har en förmåga att jiddra
Bookmarks