är det stor risk att det skiter sig när man flashar om man är 100 på att man har rätt filer? tänkte flasha in en färgbios till mitt x2 lite... om det är värt risken...?
är det stor risk att det skiter sig när man flashar om man är 100 på att man har rätt filer? tänkte flasha in en färgbios till mitt x2 lite... om det är värt risken...?
Det kan "skita" sig men jag skulle inte vilja påstå att risken är stor, för jag har själv gjort det 40-50 gånger på min egen box utan att det har hänt något, men som sagt det kan gå åt skogen.
Använd Xflash ( om det går med X-Ecuter2 Lite ) för säkerhets skull, den verifierar ju iaf att det är rätt bios du kör in och stänger inte av boxen när biosen är flashad, vilket EvoX interna flashprog gör.
Dumbo.
<small>[ 08 March 2003, 23:04: Meddelandet redigerat av: Dumbo ]</small>
Och skiter det sig är det bara att plocka loss chippet och skicka in så flashar vi om det åt dig. OBS - hör av dig först om det är vi som monterat så att du inte bryter garantisigillet utan att förstå konsekvenserna...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks