Att DVD remoten inte funkar efter flashning får man leva med ? Eller finns det nån lösning på detta?
Att DVD remoten inte funkar efter flashning får man leva med ? Eller finns det nån lösning på detta?
360 Slim 250GB ej fipplad med, Wii +Wode, Monster-PC, GameCube Orig, PS3 PAL 80....
Beror på vad du menar med "efter flashning".
Den fungerar, men har man kört en superdisc-installation så används dvd-x 2.0 istället för ms dashboard som uppspelare för DVD. Vill man kunna använda fjärren så får man stänga av autorun dvd i inställningar, och starta ms dashboard efter att man satt i filmen.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
så man kan inte ha så att man kan styra den med DVD kontrollen om man ska ha den regionsfri?
Det går på boxar tillverkade före 2002-08-01
Men vi gör alla boxar på samma sätt nu, så du får själv patcha originaldashboarden med dvd-x 1.0 isåfall
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks