Visar resultat 1 till 8 av 8

Diskussion: Superdisc 3.2?

  1. #1
    Registrerade
    Jan 2003
    Inlägg
    18
    Respekt
    0

    Post Superdisc 3.2?

    Någon som vet nån ftp där man kan dra ner nya Superdisc 3.2? Har varit inne på #XBINS men på deras ftp:er finns det inte? Och på #PSXCARE är jag bannad, läste inte topicen så jag skrev
    !list precis som på #XBINS :/

  2. #2
    Registrerade
    Sep 2002
    Från
    Trollhättan
    Inlägg
    503
    Respekt
    23

    Post

    Vänta en timme så kommert du in igen.

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Superdisc 3.2 finns bara hos mig, den har inte läckt ännu. Och tur är väl det, har inte hunnit få in 21-januari builden av xbmp (massa ändringar i config.xml) samt inte hunnit testa hur multi-biosarna fungerar både på 1.0 och 1.1 boxar.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  4. #4
    Registrerade
    Nov 2002
    Inlägg
    90
    Respekt
    22

    Post

    Men det låter som om kranen kan läcka även denna gång. superdisc versionerna har blivit som ett samlar objekt för mig, bara måste ha den nyaste.. Tacksam varje gång som det smiter ut från labbet.
    Xbox 1.0 Matrix X-ecuter2 bios Xbmplayer 2.1 xsnes xdgen 100 roms
    120 Gb Barracuda V

  5. #5
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34

    Post

    Men den kommer väl sedan du fixat till allt HANSI?
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

  6. #6
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Japp.

    Idag fick vi in ett par nya boxar där xbox live var installerat från början på hårddisken. Jag tänkte ta och titta lite närmare på en sådan och göra ett "MS LIVE DASHBOARD" installationsval också, så att man kan ta en tom hårddisk direkt ur asken och få en installation som är identisk med en köpt xbox.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  7. #7
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34

    Post

    Kommer det att vara med på SUPERDISK 3.2 eller är det ett framtida 3.3 projekt????
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

  8. #8
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    3.5 kanske :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. HANSI: X2PRO + SUPERDISC??
    By Monks in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 12
    Senaste inlägg: 2004-04-26, 15:20
  2. Hjälp!! Superdisc 3.2 , X-ecuter 2 pro, Byta HDD
    By Z i n g o in forum X-ecuter 2 PRO support
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2003-02-11, 12:25
  3. superdisc 3.1 till 3.2, nått nytt?
    By boobytrap in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2003-02-07, 10:38
  4. X-Ecuter 2 Pro, Superdisc 3.2, Byta hårddisk...hjälp!!
    By Zingo in forum XBOX Hårddiskbyte / Minnesuppgradering
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-02-06, 20:16
  5. Superdisc 3.2
    By pemani in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2003-01-22, 17:50

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •