Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: titan chip

Registrerade
    Nov 2002
    Respekt
    0

Post titan chip

jag undrar varför ni inte börjar sälja chipet titan på <a href="http://www.********.net" target="_blank">http://www.********.net</a> säljer dom det o det e biligare en ert messia o det e bättre varför har ni inte kollat upp sånt o sett till att ni kan hålla litte biligare alternativ o litte senare o bättre chip

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Du kan få Titan om du ber om det, men vi tar inte in en massa olika chip med samma funktioner eftersom det bara leder till 1 timmes snack med varje kund om vad det är för skillnad!

Messiah vet alla vad det är, bara att säga att vi sätter i Messiah och ta emot ps2:an. Då får vi lite tid över att sätta i chipet också...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Nov 2002
    Respekt
    0

jo det e velle bra o så men jag tycker endå ni kan kolla runt litte om det kommer biligare chip som e lika bra för jag tror ni skulle käna på det lika mycket som dom som beställer för jag vet många som tvekar att installera ett chip bara för att det e så jävla dyrt. chipet med installering kostar ju lika mycket som skälva baseniheten

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av Golix:
    <strong>jo det e velle bra o så men jag tycker endå ni kan kolla runt litte om det kommer biligare chip som e lika bra för jag tror ni skulle käna på det lika mycket som dom som beställer för jag vet många som tvekar att installera ett chip bara för att det e så jävla dyrt. chipet med installering kostar ju lika mycket som skälva baseniheten</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Nej, och anledningen är som sagt att vi provat en gång och det ledde bara till att en massa tid gick åt att diskutera skillnaderna mellan chipen. Vi vill också gärna slippa hålla reda på fler installationsanvisningar m.m.

Vi kan ju ej heller veta hur ett nytt chip beter sig efter säg 1 år efter installationen. Messiah har vi monterat i ungefär ett år nu, och vi vet därför att det håller i längden.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

1. Två chip på sex dagar
    By YallamaN in forum X-B.I.T. support
    Senaste inlägg: 2003-11-17, 10:50
  2. Titan Chip VS Messiah?
    By Ryuop in forum Messiah - Allmänna frågor (ej teknisk support)
    Senaste inlägg: 2002-11-08, 16:35
  3. PlayStation 2 Multi-X chip NEO2.2 för svensk/amerikansk PS2 - 250:- Behöver HJÄLP!
    By Bastjeman in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Senaste inlägg: 2002-10-22, 17:08
  4. titan chip (hansi)
    By thugmayo in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Senaste inlägg: 2002-10-22, 15:42
  5. MATRIX chip för PS2?
    By Darkchild in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Senaste inlägg: 2002-10-07, 23:31

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner