Vilket av Messiah, Messiah2, Neo är egentligen bäst??
Och ifall Messiah är bäst ska man då vänta tills Messiah2 kommer?
Tack!
Vilket av Messiah, Messiah2, Neo är egentligen bäst??
Och ifall Messiah är bäst ska man då vänta tills Messiah2 kommer?
Tack!
Det finns ingen anledning att vänta på Messiah 2 om man inte har en PS2 modell SCPH-39004 vilken inte stöds av "vanliga" Messiah. Det är ju inga nya funktioner i Messiah 2, bara finslipning och stöd för fler modeller av PS2.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Enligt <a href="http://www.messiah2.com/" target="_blank">http://www.messiah2.com/</a> ska man också slippa behöva krångla med resetknappen när man ska starta vissa spel.
Hansi! kommer ni ta in Messiah2???
No Comments..!
Klart vi kommer ta in det, men jag kommer ignorera alla frågor om leveranstid osv då det ALLTID blir förseningar med nya chip. Jag kommer lägga en beställning på några hundra chip, och när dom kommit hit så börjar vi ta beställningar.
Verkar onödigt att ta förhandsbokningar redan nu, blir bara en massa ringande i telefonen med frågor om....leveranstid...suck...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
en pris bild på messiah 2 med installation?
C:a 2.000:- antar jag
Alltså inte så stor skillnad på Messiah2 och Messiah då ? ... varken i pris eller egenskaper ?
:-: Final Fantasy :-: Will always return
Bookmarks