En fråga om xbtool hur färgar jag bioset! är det bara att byta färg och sedan spara bioset eller? jag tänkte ha en blå logga.
En fråga om xbtool hur färgar jag bioset! är det bara att byta färg och sedan spara bioset eller? jag tänkte ha en blå logga.
Japp, precis så enkelt är det
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Ern:
<strong>Japp, precis så enkelt är det</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Oki då får jag tacka..
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
<strong>Japp, precis så enkelt är det</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Funkade bra nu har man en blå x2 4976
<small>[ 03 April 2003, 18:32: Meddelandet redigerat av: Longhorn ]</small>
själv lade jag nyss in en orange. lite synd att man inte kan ändra animationen i början
<strong>själv lade jag nyss in en orange. lite synd att man inte kan ändra animationen i början</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">ja det är lite synd skulle varit fint...
Bookmarks