Vart f**n får jag tag i det någonstans??
Vart f**n får jag tag i det någonstans??
When You Participate In Gaming Events, It`s Not Wheter You Win Or Lose - It´s How Drunk You Get!
Om du slutar svära, och ber till gud varje kväll hela veckan, eller kollar doomarn´s FTP sida, så kanske du hittar den.
Tipps, ta och kolla doomarn´s FTP sida![]()
Jag hade nog gått på teknik 1. "Sluta svära, och be till gud varje kväll hela veckan."![]()
![]()
![]()
vad har han för ftp? som alla snakkar om
jag lever som jag lär !
<a href="ftp://doomarn.homeip.net" target="_blank">ftp://doomarn.homeip.net</a>
väldigt bra allt finns
Ladies and gentlemen!
The eagle has left the building!
Ehh, kanske e jag ute å cyklar eller så är det ölen som talar men jag kommer inte in på ftp sidan där biosarna finns.
Prova just nu.
Inga Problem
<small>[ 26 December 2002, 21:13: Meddelandet redigerat av: DDay ]</small>
Kommer fortfarande inte in på ftpn![]()
Nu har jag lyckats komma in på ftp´n, men allt till xboxen har tagits bort. Någon som vet någon annanstans som man kan ladda hem en bios?
Gå hit
<a href="http://www.mirc.com" target="_blank">http://www.mirc.com</a>
Ladda hem irc-klienten mirc
Anslut till nätverket EFNET
Gå till kanalen #XBINS
Skriv !LIST
Så får man upp lite servrar man kan tanka från.
Kom även till #PSXCARE där man brukar få hjälp med det mesta
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Ja så har man då testat mirc utan resultat...förutom en tråd till en ftp som jag inte fick ladda från. Börjar bli rätt less nu. Finns det ingen stans där man enkelt kan ladda hem en bios?
Stannar man i kanalen ett tag och frågar snällt så brukar man få hjälp.
Var inte xbins-servrarna uppe?
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Nu har det löst sig, en vänligt människa hjälpte mig så jag hittade min bios till slut! Tack så mycket för hjälpen.
Bookmarks