Vad tjänar man på att bränna spelen på DVD och inte CD? Är spelen olika stora liksom? eftersom om det får plats på en 80 mins skiva borde man kunna ha i alla fall 5 spel på en DVD skiva. funkar det eller?
Vad tjänar man på att bränna spelen på DVD och inte CD? Är spelen olika stora liksom? eftersom om det får plats på en 80 mins skiva borde man kunna ha i alla fall 5 spel på en DVD skiva. funkar det eller?
Nä det funkar inte.
Anlediningen att ha spelen på dvd är för att få plats med ett spel på en cd skiva måste oftast en massa info som tex filmer, musik m.m tas bort. Om man har spelen kopierade på en dvd blir det en exakt kopia av orginalet...
Ett bättre svar på frågan (du läste nog lite snabbt ktd)
Spelen kan vara olika stora, men det är sällan ett spel är så litet att det får plats på CD om man inte samplar om eller tar bort filmer, musik osv så att det tar mindre plats.
Om du har flera små spel så kan du använda något menyprogram för att köra alla från cd:n. Antagligen går det att använda evo-x dashboarden om man bränner in den tillsammans med spelen och en anpassad menu.ini, men jag har aldrig provat.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
HANSI alltid lika bra svar hela tiden! Keep up the good working!
finns det evo-x til ps2?
vad är evo-x??
My Past is darkening my Future as my Present dies.
Every Morning is a Step towards the Edge of my Soul's Demise...
Evo-X är ett program m.m. till XBOX som gör att man kan starta spel från hårddisken m.m.
ok
My Past is darkening my Future as my Present dies.
Every Morning is a Step towards the Edge of my Soul's Demise...
Bookmarks