Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Mupp Fel på MAME

Registrerade
    Jan 2003
    Respekt
    0

Post Mupp Fel på MAME

Jag och polaren satt och lirade spel på MAME emulatorn, han råkade komma till någon inställning. så vilket spel jag än spelar så verkar det som B]A[/B] knappen är felmappad, det gäller alla spelen. när jag trycker på den ser man att "Spel menyn" blinkar till (men det stannar inte kvar) sedan kommer det upp en rad i nederkant där man kan ställa in Brightness, Volume etc. tog bort hela mame katalogen och laddade ner en annan. samma problem. några tips?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

1: Läs på den dokumentation du kan hitta (någon kanske kan tipsa här) om hur man ställer in vilka knappar som gör vad i spelen.

2: Återgå till defaultinställningar genom att ta bort katalogen DEADBEEF i e:\udata och e:\tdata

(gör backup på allt först, jag har inte kört mame på flera månader och kan ha fel angående katalognamnet för inställningar)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

1. Fel installerat eller något fel med bioset?
    By Jompapompa in forum X-ecuter 2 LITE support
    Senaste inlägg: 2003-12-20, 11:51
  2. Fel Fel Fel....code 13
    By Ubbe in forum Evolution-X Dashboard
    Senaste inlägg: 2003-05-20, 23:40
  3. Laser fel eller chip fel?
    By Gatufight in forum Messiah - Teknisk support
    Senaste inlägg: 2002-12-20, 14:31
  4. mame xbox
    By spenne in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2002-12-12, 00:41
  5. Fel som suger - 06