Hej har precis lagt in en N64 emulator Deadulus beta version men när jag ska starta emulatorn så kommer jag bara till Evox Loading rutan sen fryser dte sig ..någon som vet hur jag ska göra ?
Har en flashad Xbox med Evox d6 Bios
Hej har precis lagt in en N64 emulator Deadulus beta version men när jag ska starta emulatorn så kommer jag bara till Evox Loading rutan sen fryser dte sig ..någon som vet hur jag ska göra ?
Har en flashad Xbox med Evox d6 Bios
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Squad:
<strong>Hej har precis lagt in en N64 emulator Deadulus beta version men när jag ska starta emulatorn så kommer jag bara till Evox Loading rutan sen fryser dte sig ..någon som vet hur jag ska göra ?
Har en flashad Xbox med Evox d6 Bios</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Du har ingen beta utan en "leaked" version, eftersom det inte finns någon beta. Iaf så är det inte ens värt att lägga ner energi på att få igång den än, då den är så himla buggig.
Spelet går i flera gånger för snabbt och det finns inte ens ljud.
Bookmarks