Hej!
Skulle vilja ha några frågor utredda.
Xboxconnect, är det ett alternativ till live? Kan man spela backup spel med chippet igång? Hur fungerar det? Finns väldigt lite info om detta på forummet. Kan man köra med microfon som live gör?
Thx
Hej!
Xboxconnect, är det ett alternativ till live? Kan man spela backup spel med chippet igång? Hur fungerar det? Finns väldigt lite info om detta på forummet. Kan man köra med microfon som live gör?
Thx
Ja du kan köra dina backupper med chippet aktiverat,om det finns headset support i xbconnect vet jag ej. Personligen tycker jag att xbconnect laggar för mycket så jag använder numera X-link vilket jag tycker fungerar kanon bra. X-link har headset support i vissa spel.
Men x-link så kan du bara connecta mot en annan xbox? Asså bara spela 2st?
Finns det några bra servrar uppe i sverige annars? Kanske värt o satsa på online spel.
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Lenner:
<strong>Hej!
Thx</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Xbconnect rockar !!!! Å om det laggar har du jhu bara anslutit till en rackig server..
Att rekommendera: 4 pers å storbildstv som utmanar 4 pers i annan ort i sverige !
Bookmarks