Hur gör man om man vill föra över säker från xbox till xbox??
Rätt tråkigt o använda datorn hela tiden.
Hur gör man om man vill föra över säker från xbox till xbox??
Rätt tråkigt o använda datorn hela tiden.
David
Med programet XBFTP, fixar du att föra över filer xbox-xbox finns på SD 3.4 i Apps mappen.
<small>[ 10 April 2003, 13:05: Meddelandet redigerat av: pege63 ]</small>
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Finns även på SD 3.5 som för övrigt är den proffsigaste versionen av Superdisc.
Det verskar som om SD håller på att bli ett redskap för alla xbox moddare, min fråga är dock hur lagligt det är att lägga emulator roms spel med på en SD skiva och sedan annonsera Ert företag på main skinsen. En tanke i lagens anda.
I värsta fall kan detta leda till mindre komplikationer. Hansi kolla upp lag boken noga för säkerhets skull. -Zel
Xbox 1.0 Matrix X-ecuter2 bios Xbmplayer 2.1 xsnes xdgen 100 roms
120 Gb Barracuda V
NGT nytt på SD 3.5 då?
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
En oerhört vacker main skin..... -Zel
Xbox 1.0 Matrix X-ecuter2 bios Xbmplayer 2.1 xsnes xdgen 100 roms
120 Gb Barracuda V
jag har mycket trevligare erfarenheter av xb toolkit än xbftp
Prova att starta xbox media player på båda boxarna om dom är installerade med Superdisc 3.4 eller senare. Då skall det gå att använda flash-fxp på pc:n för att kopiera filer mellan båda boxarna, men jag har inte hunnit testa om det fungerar i verkligheten :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks