jag har en xbox med X2 Lite och 120gb hårddisk.
jag funderar på att köpa xbox live.. går det att spela xbox live på min xbox och hur gör man?
är det något specielt man ska tänka på?
jag har en xbox med X2 Lite och 120gb hårddisk.
jag funderar på att köpa xbox live.. går det att spela xbox live på min xbox och hur gör man?
är det något specielt man ska tänka på?
mossdog rulez
Du måste löda på en strömbrytare för att enkelt kunna stänga av chippet bara.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
så det enda jag behöver göra är att låsa hårddisken löda in en brytare (eller öppna xboxen varje gång och dra osh stänga på så sätt)...
jag har installerat evoX med superdisc 3.5 jag installerade ms dashboard oxå så jag kan komma in i den via evox. så då har jag gjort rätt?
mossdog rulez
Det är inte säkert. Om du har en brytare och låst hdd måste du även ha xboxdash.xbe från din orinaldisk eftersom du måste ha rätt kernel version (det finns fyra olika 4034, 4627, 4817, och 4920). Inget omständigt. Bara sätt i orginaldisken, starta med chippet och med superdisken, ftp:a sedan över xboxdash.xbe till datorn, byt sedan disk och lägg in filen på den nya disken.
dum som jag var så har jag redan formaterat orginal hårddisken.. :/
hur gör jag då?
mossdog rulez
Som sagt finns det fyra olika versioner på operativsystemet och du behöver bara få tag i rätt. Det är bara att testa sig fram, den gången xboxen bootar utan chippet har du rätt dashboard.
Bookmarks