Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Vad ni än gör.. köp ej IBM!!

Registrerade
    Jul 2002
    Respekt
    0

Angry Vad ni än gör.. köp ej IBM!!

Lockades av priset men skiten låter som testtonen på TV:n hur irreterande som helst! Har lämnat på reparation men dom påstår att det inte är nåt fel!! Va less man blir..

Registrerade
    Aug 2002
    Respekt
    23

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av djalpha:
    <strong>Lockades av priset men skiten låter som testtonen på TV:n hur irreterande som helst! Har lämnat på reparation men dom påstår att det inte är nåt fel!! Va less man blir..</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">IBM hårddiskarna är inte så högljuda, jämnfört med de andra. 180GXP modellen låter bara lite högre än Seagate Baracuda 5, som många anser vara den tystaste hårddisken med riktig prestanda för datorer.
    Jag själv ska dock byta ut min IBM hårddisk i xboxen mot en samsung spinpoint 5400rpm, eftersom jag tycker den låter för högt. Och sedan montera den i hårddisktystare som finns på gtek.net
    Så jag håller med dig att den låter högt, men som jag sa "alla" nya hårddiskar låter...

<small>[ 07 March 2003, 20:38: Meddelandet redigerat av: Antigonos24 ]</small>

Registrerade
    Feb 2003
    Från
    Sundsvall
    Respekt
    23

Jag har just beställt mig en 120 Gigs 180GXP. Den skall dock in i datorn och min gamla 60 gigs Maxtor 5400 varvare skall in i xboxen

Tycker nog att 60 gig räcker länge i Xboxen. Alla filmer mm har man ju på PC:n via Relax servern.
    Bara spel på xboxen och 60 gig räcker ju till runt en 30-40 spel lätt (om man nu inte räknar de över 1000 spel man har till emulatorerna. De tar ju dock bara upp några tiotals meg så )

<small>[ 08 March 2003, 13:31: Meddelandet redigerat av: SEALen ]</small>
    Kryssbox, X2PRO, Advanced Scart

Registrerade
    Dec 2002
    Respekt
    23

Hade samma problem med 3st ibm, lämnade tillbaka samtliga. Testbildsljudet är väldigt jobbigt och beror på att den nån gång haft för varmt.

Registrerade
    Jul 2002
    Respekt
    0

Ok.. så dom tog emot hårdidsken fick du en bara ny då eller? Det är lite jobbigt att kopiera nästan 110Gb!! Men jag får väl ringa till affären igen då...

Liknande diskussioner

1. Hej är det någon som vet vad attrib.xbe gör för något ?
    By rtnn in forum X-ecuter 2 LITE support
    Senaste inlägg: 2004-01-08, 19:17
  2. Vad gör "PRO" verisionen bättre än "lite"?
    By Berg_MAN in forum X-ecuter 2 PRO support
    Senaste inlägg: 2003-03-02, 11:09
  3. Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-12-14, 13:19
  4. PROBLEM: HJÄÄÄLP 60gig iBm probs??
    By oskarthekungen in forum XBOX Hårddiskbyte / Minnesuppgradering
    Senaste inlägg: 2002-12-10, 13:31
  5. Neo 2.2 kostar och gör vad ?
    By Baaz in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Senaste inlägg: 2001-11-29, 18:34

Bookmarks

Behörigheter