Tjena!
Jag har förstått att det är doomarns ftp som gäller men jag hittar inte superdisk2. Skulle nån kunna vara vänlig och peka ut i vilket bibliotek den ligger och vad filen heter.
/Ridster
Tjena!
Jag har förstått att det är doomarns ftp som gäller men jag hittar inte superdisk2. Skulle nån kunna vara vänlig och peka ut i vilket bibliotek den ligger och vad filen heter.
/Ridster
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Ridster:
<strong>Tjena!
/Ridster</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">under XBOX/UPPLOAD/SUPERDISC2(3)
<small>[ 18 December 2002, 13:28: Meddelandet redigerat av: pege63 ]</small>
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Hur kommer man åt Download mailar någon och ber snält om ett konto eller? Jag ser nämligen ingen download katalog bara upload och ett antal andra. Har visserligen en superdisk3 men för andra saker kan det kanske vara intressant.
"The mind is like a parachute - it only works if it's open."
- Frank Zappa
Xbox 1.1 / PCBioxx / WD120GB
Bookmarks