Jag har en WD 120GB disk i min xbox. Den går ju tyvärr inte att låsa så nu när jag ändå ska byta disk i min dator funderar jag på att köpa en ny och sätta i xboxen. Vilka diskar använder ni? jag är ute efter en 120GB disk som går att låsa.
Jag har en WD 120GB disk i min xbox. Den går ju tyvärr inte att låsa så nu när jag ändå ska byta disk i min dator funderar jag på att köpa en ny och sätta i xboxen. Vilka diskar använder ni? jag är ute efter en 120GB disk som går att låsa.
"The mind is like a parachute - it only works if it's open."
- Frank Zappa
Xbox 1.1 / PCBioxx / WD120GB
Vi kör med Seagate Barracuda V 7200RPM 120GB 8M cache.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Går den att låsa?
- Frank Zappa
Ja, annars skulle vi inte använda den...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Tack för snabba svar Hansi. Ett stort + för din service!
- Frank Zappa
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av miraculix:
<strong>Går den att låsa? </strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Går Maxtor 80 Gb 7200rpm att låsa?
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av staff:
<strong> </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av miraculix:
<strong>Går den att låsa? </strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Går Maxtor 80 Gb 7200rpm att låsa?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Kolla om din HD är med här:
<a href="http://www.merkosh.de/xbox/xboxhdd2.htm" target="_blank">http://www.merkosh.de/xbox/xboxhdd2.htm</a>
Bookmarks