Tjena. Nu har jag läst hur jättemånga frågar saker och ting och superdisc. Men jag har inte fattat hur man får tag i superdisc!
Kan någon hjälpa mig med det?
Tack
Tjena. Nu har jag läst hur jättemånga frågar saker och ting och superdisc. Men jag har inte fattat hur man får tag i superdisc!
Kan någon hjälpa mig med det?
Tack
Just nu läser du denna texten.
Gör en sökning på DC eller Kazaa, så dröjer det inte länge innan du hittar det.
//Highscore
Life's a Journey, not a destination...
Ok, tack!
Men vilken av superdiskarna ska man dra ner då? Vissa säger ju att 2an är bättre än 3an.
Just nu läser du denna texten.
Är ganska ny på det här med Xboxen men jag körde in Superdisc 3.1. Är väl inte den nyaste men den fungerar klockrent i alla fall.
//Highscore
Life's a Journey, not a destination...
Superdisc 3.2 är den bästa och senaste, den kan hämtas på tex. Mirc eller DC.
Xbox V1.1 med Segate Barracuda 120gb hdd, X-ecuter 2 pro, Superdisc 3.5.1, Samsung DVD och ca: 1.500st olika roms.
Förlåt om jag lägger mig i.
Men hjälper psxcare inte till med att fixa en sån?
Nej, jag förstår inte hur den alltid läcker ut. Vi använder den bara intern för att testa xboxar med...
Senaste är f.ö. 3.3 (en vecka gammal) och i helgen blir det nog en 3.4
Vi får väl se när dessa dyker upp utanför våra väggar...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Sorry hansi!
Hansi du ligger inte på latsidan du inte, vad för nytt blir det på 3.4:an? Eller är bara en uppdatering av mediaplayern/dashboarden?
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Mediaplayern på 3.3 är en version där filezilla ftp servern inte kan byta mellan C/E/D/F. Så den skall bytas ut. Annars är det inte så mycket som skall uppdateras vad jag vet. Jo, relax klienten till PC skall uppdateras ett snäpp.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Ska precis installera Superdisc 3.3. Ska jag fotfarande göra det eller är superdisc 3.4 så mycket bättre att jag bör vänta och istället navända den?
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Halle5:
<strong>Ska precis installera Superdisc 3.3. Ska jag fotfarande göra det eller är superdisc 3.4 så mycket bättre att jag bör vänta och istället navända den?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Läs inlägget jag skrev före din fråga och bestäm själv, inga andra ändringar är gjorda mellan 3.3 och 3.4
Bookmarks