Köpte en barrcuda V 120gb 8 mb cache och trodde den skulle va tyst, men när den jobbar så låter den MYCKET grovare och högre än min WD 80gb 8 mb cache.. Hmm är det nå fel på den eller?
Köpte en barrcuda V 120gb 8 mb cache och trodde den skulle va tyst, men när den jobbar så låter den MYCKET grovare och högre än min WD 80gb 8 mb cache.. Hmm är det nå fel på den eller?
den kanske sitter så hårt i släden så att hela boxens chasi blir som en förstärkare.
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Lägg en tunn gummilist under hårddisken så ska det nog bli tyst.
Xbox V1.1 med Segate Barracuda 120gb hdd, X-ecuter 2 pro, Superdisc 3.5.1, Samsung DVD och ca: 1.500st olika roms.
tog ut hd och sprutade bygg skumm runt den , lät ett lite hål vara i mitten för kylningens skull.
fungerar skit bra!
man hör den inte och lägger man en temp givare mot disken så har den ökat temp lite grann men inte för mycker..
tog tempen efter en flera timmars spelande..
Iglo, hur mycket varmare blir Seagate V jämfört med orginaldisken då? Ska sätta in en i veckan och funderat över om jag behöver någon kylning eller inte..
inte så mycket varmare, du bör inte oroa dig för tempen på disken ,den skall klara 40-50 grader och det blir aldrig så varmt i en xbox.
Bookmarks