Är det lika lätt som att göra det på en dator? Alltså, jag menar själva inkopplandet, inte partitioneringen då.
Är det lika lätt som att göra det på en dator? Alltså, jag menar själva inkopplandet, inte partitioneringen då.
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av fnk:
<strong>Är det lika lätt som att göra det på en dator? Alltså, jag menar själva inkopplandet, inte partitioneringen då.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ja det är det byt ut HD, sätt i SUPERCD2 i CD-ROMEN boota om, så görs det automatiskt partioneringen & formateringen kolla in guiderna hur enkelt som helst. Tyckte jag iaf , kolla in även hur man öppnar en xbox på bla.xodus-chip.bla en webbadress om du vet vad som menas, där finns intruktioner på hur man gör
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Jupp det är lika lätt om inte lättare.
Bör tilläggas att det är lätt om man inte vill använda ibm.
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av chris:
<strong>Bör tilläggas att det är lätt om man inte vill använda ibm.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Går att använda på en 80GB IBM utan problem, hade problem på en 60GB IBM.
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Bookmarks