Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Garantier?

Registrerade
    Jul 2002
    Respekt
    0

Post Garantier?

Några frågor om Messiah-ombyggnad till min PS2a.

Kan jag traska in i butiken med min PS2a och få den ombyggd över dagen om jag slantar upp lite extra?

Hur lång tid behöver ni normalt?

Vad har jag för garantier efter ombyggnaden?

Vad lämnar ni för garantier på jobbet?

Vad händer om den går sönder under tiden ni har den?

Ska jag kunna köra alla spelbackuper och importerade utan en massa tryckningar på tex resetknappen eller kan jag bara skicka in skivan och köra?

Hoppas på snabbt svar, tack på förhand!

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

>Kan jag traska in i butiken med min PS2a och få den ombyggd över dagen om jag slantar upp lite extra?

Ja, betalar du 500:- extra så går du före i kön. Pengarna går till övertidsersättning då teknikerna för jobba extra för att inte väntetiden skall bli längre för de kunder som blir förbigångna.

>Hur lång tid behöver ni normalt?

Just nu c:a 1 vecka för PS2, 1-2 dagar för XBOX

>Vad har jag för garantier efter ombyggnaden?

Ingen garanti alls på PS2:an...

>Vad lämnar ni för garantier på jobbet?

Vi lämnar livstids garanti på att lödningarna håller, lossnar dom så fixar vi det.

>Vad händer om den går sönder under tiden ni har den?

Vi står för reparation/utbyte

>Ska jag kunna köra alla spelbackuper och importerade utan en massa tryckningar på tex resetknappen eller kan jag bara skicka in skivan och köra?

PS2 spel startar direkt, PS1 spel och DVD-filmer kräver ett par tryck på resetknappen. Du måste ha en TV som klarar 60Hz för importspel. Den måste även ha NTSC-färgstandard eller RGB om du skall få färg.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner