Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Vilken tid det tar!

  1. #1
    Registrerade
    Apr 2002
    Inlägg
    17
    Respekt
    0

    Angry Vilken tid det tar!

    Tjena!

    Jag lämnade in min ps2:a i butiken på Hallandsgatan för att få ett neo 2.2 installerat.Detta var på tidags förmiddagen.Den trevlige killen i kassan sa då att det skulle ta en dag...nu är det Fredag och jag förstår att ni har mycket att göra men man blir ju lite orolig...det handlar ju om några tusen kronor.Förlåt om jag är jobbig men jag har lite spel att spela till helgen.

  2. #2
    Registrerade
    Apr 2002
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    40
    Respekt
    23

    Post

    Har du provat att ringa till butiken? PSXCare brukar vara väldigt trevliga och tillmötesgående med informationen om allt. Du får med största säkerhet snabbare svar den vägen än genom forumet.

  3. #3
    Registrerade
    Apr 2002
    Inlägg
    17
    Respekt
    0

    Post

    ok...får göra det...tack för det snabba svaret.

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Den kanske redan är klar, vi får inte tag på alla kunder när vi skall ringa och meddela att något är färdigt. Som sagt, ring butiken. Vi har inte speciellt stor belastning denna vecka, så alla jobb skall bli gjorde på c:a 1 dag.

    Jag har f.ö. för mig att vi inte hade tekniker på plats på tisdag. Onsdag var vi lediga. Torsdag var vi nog lite såsiga, blev inte alltförmycket gjort. Idag flyter det på bättre :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Det visade sig att den PS2:an var klar typ en halvtimme efter att den lämnades in, men kundens telefon inte fungerade när vi ringde...jaja...

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Hur lång tid tar det att flasha?
    By metallion in forum BIOS versioner och flashning
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2003-12-15, 08:45
  2. Vill ha svar...
    By Calle_A in forum Ris & Ros
    Inlägg: 19
    Senaste inlägg: 2003-04-08, 16:23
  3. Hur lång tid tar det?
    By Odelay in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-09-15, 17:00
  4. Hur går deT?
    By Olle in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2000-12-28, 18:36

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •