jag måste ju forcera upp cd-spelaren.. låter som fippel jämfört med knapptryckningar. Du rekommenderar alltså inte AR2 eller RegionX? Pga att dom är dåliga?
jag måste ju forcera upp cd-spelaren.. låter som fippel jämfört med knapptryckningar. Du rekommenderar alltså inte AR2 eller RegionX? Pga att dom är dåliga?
Varför skulle du forcera upp cd-spelaren, du har ju ett NEO2 chip som kan öppna cd-spelaren snyggt och prydligt åt dig...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
aha... ja jag är total nybörjare på detta så jag antog att jag behövde det eftersom det står där.
"Man startar rätt swap-magic CD, sedan öppnar man luckan med verktyget och stoppar i det spel man vill spela" << ochippade PS2r?
Om du säger att det funkar så litar jag på det. Tack för hjälpen!
//Maxo
Last edited by Maxo; 2004-09-06 at 19:58.
Japp, slidetoolprylen använder man bara om man inte har ett chip som kan öppna luckan istället. Eller om man bytt ut skalet till en fliptop.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks