Skriv gärna frågor och kommentarer om Multi-X ombyggnad av playstation "grå" modeller t.o.m. 9002 här.
Skriv gärna frågor och kommentarer om Multi-X ombyggnad av playstation "grå" modeller t.o.m. 9002 här.
Hej, jag är intresserad av få detta på mitt gamla playstation. Men, om jag beställer ett hur kommer detta att ske? Kommer ni hit och monterar eller skickar jag in mitt playstation?
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Ah ok, jag bor i vid Karlstad så det blir en bit och åka :P Jag får skicka det via posten isåfall.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Tackar följde stegen du gav mig, jag skickar det under veckan som postpaket.
Bör jag göra en beställning på hemsidan när jag har skickat? Eller kör ni direkt på det jag har skrivit på lappen (som finns i paketet) och skickar tillbaka med posten så betalar jag där?
Jag hoppas mitt emballage är tillräckligt gjorde rent amatörsmässigt med toapapper
Bookmarks