Är det nån som vet om det finns en webbsida som samlat en massa mjukvara till Xbox så att man enkelt kan surfa runt och kolla vilka olika saker som finns? (typ motsvarighet till download.com, kanske inte med lika stort utbud då men... )
Är det nån som vet om det finns en webbsida som samlat en massa mjukvara till Xbox så att man enkelt kan surfa runt och kolla vilka olika saker som finns? (typ motsvarighet till download.com, kanske inte med lika stort utbud då men... )
Jo det fins det visserligen, men jag tror inte det är så populärt att länka till dom här, använd Mirc "#xbins" istället då har du alltid tillgång till den senaste programvaran till xbox.
Ok, jag förstår. Vad är egentigen lagligt/olagligt när det gäller programvara till Xbox? Det kan väl knappast vara olagligt att sprida gratisapps eller? *nyfiken*Originally posted by Dumbo
Jo det fins det visserligen, men jag tror inte det är så populärt att länka till dom här, använd Mirc "#xbins" istället då har du alltid tillgång till den senaste programvaran till xbox.
Det som är olagligt är att källkoden är kompilerad med Xbox developer kit, som bara får användas av Licensierade spelutveklare.Originally posted by Recman
Ok, jag förstår. Vad är egentigen lagligt/olagligt när det gäller programvara till Xbox? Det kan väl knappast vara olagligt att sprida gratisapps eller? *nyfiken*
vilken/vilka IRC serverar finns #xbins på ?
EFnet ligger dom på iaf, vet inte om dom finns på flera ställen..Originally posted by Frustration
vilken/vilka IRC serverar finns #xbins på ?
ja på gamecopyworld
Bookmarks