jag har Neo4 !!! åm jag köper Origa chipen till sliper jag swapa då ??????
altså DvD-R och vissa CD-R
jag har Neo4 !!! åm jag köper Origa chipen till sliper jag swapa då ??????
altså DvD-R och vissa CD-R
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by killer:
<strong>jag har Neo4 !!! åm jag köper Origa chipen till sliper jag swapa då ??????
altså DvD-R och vissa CD-R </strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Sakt det förut, säger det igen...
Man behöver ALDRIG swapa cd-r med Neo4 om du kör .bin filen i ADRPatcher, innan du bränner!
OK thx hmmm var hittar jag den ?
Trodde man aldrig behövde swappa cd-r med neo4
Backuper av EA-sports spel samt andra spel med samma "skydd" måste patchas, annars måste man göra "EA-swap" för att starta dom.
<a href="http://www.psxcare.com/support/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=39;t=000002" target="_blank">http://www.psxcare.com/support/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=39;t=000002</a>
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
men jag får inte ett riktigt svar på min fråga !!!!
Slipper jag swappa om jag fixar origa chipen till min ps2 som har Neo4 redan ??
Svaret är: Kanske...och endast om någon åtar sig att göra monteringen.
Det är tydligen inte alla versioner av Origa som fungerar med NEO4. Om du vill att vi skall hjälpa dig så tar vi 350:-/påbörjad halvtimme för jobbet...du bestämmer själv hur länge du vill att vi skall hålla på om det strular...och du får betala även om det inte fungerar.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by Esse:
<strong>Trodde man aldrig behövde swappa cd-r med neo4</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Det behöver du inte heller. Om du kör .bin filen i ADRPatcher innan du bränner spelet på en cd-r. Det tar typ 10 sek att "rätta" till .bin filen i ADRPatcher 0.4... Sen jag började med ADRPatcher har jag inte, på mina 150+, behövt swapa ett enda cd-r spel...
Bookmarks