Hur ska man göra är det bara att löda igen hålen eller ska det var hål fortfarande så man kan sätta ner chipet eller.
Är det riskabelt att xboxen dör om man gör det själv eller ska jag skicka in boxen till er?![]()
Hur ska man göra är det bara att löda igen hålen eller ska det var hål fortfarande så man kan sätta ner chipet eller.
Är det riskabelt att xboxen dör om man gör det själv eller ska jag skicka in boxen till er?![]()
Eeroz
- Avstängd - frågat efter roms till gameboy advance 2003-07-22
Det är inte speciellt svårt att löda igen hålen, men är du osäker så låt oss modifiera din xbox. Men om vi skall modifiera den så sätter vi inte in Matrix. Har du köpt Matrix av oss så får du 900:- tillgodo för det när vi sätter in ett annat chip.
Ska man bara löda igen hålen eller ska man ha hål kvar efter lödningen? Om det kommer lödten på sidan dör xboxen då?jag har inte köpt chipet hos er men hur mycket kostar det då?
Eeroz
Löd igen de hål som stiften på chipet skall ha kontakt med. Men det spelar ingen roll om du löder igen alla hålen.
Om du inte köpt chipet av oss får du 250:- tillgodo vid köp av annat chip.
Jag fick igång det utan att behöva löda jag tog bara och la till en bricka och då fungerade det perfekt nu får jag blå xbox loga i början
Nu vill jag veta vart man kan få tag på SuperDisc 3.5 och hur man använder det jag har sökt igenom forumet så du kan väll ge en exakt adress,please![]()
Eeroz
http://forum.psxcare.com/support/sho...?threadid=7231
...men jag måste snygga till den postningen lite efter forumbytet...
Bookmarks