men hur komemr jag till orginal dashen då jag har en ny disk? om jag stänger av chippet startas ju inte nått, förutom felmedelande så klart för att jag inte har nått att starta.
men hur komemr jag till orginal dashen då jag har en ny disk? om jag stänger av chippet startas ju inte nått, förutom felmedelande så klart för att jag inte har nått att starta.
Men du har väll superdisc eller nånting? På den finns ms dashboard att installera.
nåt speciellt som man ska tänka på när man ska köpa ny hdd till sitt chippade xbox? har hört från vissa att de måste vara 5400 rpm på den för att det ska funka stämmer det?
Du ska inte tro på allt du läser utan gå på din egna fria vilja & magkänsla.
Vilken ATA HD 7200 varvar duger, här skall man tänka mer på bioset.
Om din hårddisk är upp till 250GB rekommenderas LBA48 patchen
"Partition 6 takes rest of the drive".
Om hårddisken är 300GB eller mer rekommenderas
"Partition 6 takes up to 137GB, partition 7 takes rest of the drive" eftersom man förlorar all data på partitionen så fort man lagt in mer än 256GB.
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
aha okej då kör vi på de då!! tackar så mycke för hjälpen
Tjena!
Förmodar att hddn har lagt av i boxen då jag har får felkod 07. Därför har jag tänkt sätta i en ny. Hur ska jag göra detta. I guiden står det att man ska kopiera saker från xbox till pc o.s.v. Hur ska jag göra detta när hddn är död?
Jag har alltså en helt ny disk som ska in i boxen. Exakt vad ska jag göra? Behöver man göra något i datorn innan man sätter i disken i boxen och kör en superdisc eller liknande?
Tacksam för svar.
Kan jag ta min hårddisk på 250gig från xboxen och bara sätta in den i min dator så funkar den utan att behöva göra något?
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
måste man ha avalaunch på Xboxen innan mat lägger över spel via Qwix? eller är det bara att dra på?
och kan man i samma program ta bort de gamla spelen som ligger på hårddisken?
Bookmarks