jag undrar om det spelar någon roll om man bränner spel på Dvd-rw eller Dvd+rw. om xbox dvdläsaren inte kan läsa till exempel Dvd+rw.
tack på för hand
jag undrar om det spelar någon roll om man bränner spel på Dvd-rw eller Dvd+rw. om xbox dvdläsaren inte kan läsa till exempel Dvd+rw.
tack på för hand
Toror det beror på Villken DVD läsare du har samsung läser tydligen det mesta. Sök på forumet tror det har tagits upp tidigare.
woopii på #psxcare
Amatörmoddare som tycker det är roligare att pilla och få igång grejorna än vad det är att använda dom efteråt.
Finner det anmärkningsvärt att folk kritiseras för att de inte "Googlat" tillräckligt mycket, ibland kan det vara skönt med ett vägledande svar från någon specifik person istället.
Har en Philips DVD+RW brännare i min datorn och har bränt ett antal spel med varierande resultat. Har bara testat två olika märken och av dem har 3T fungerat otroligt mycket bättre än Verbatim. Jag har även en Philips DVD i min Xbox (1.2) och den har oftast klarat av att läsa skivorna jag bränt (förutom Verbatim). Ibland har jag fått problem med att skivorna inte går att läsa. Dock fungerar de bättre i Samsungen då jag testat spelen hos en kompis som hade turen och få en sån...
Bookmarks