Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Bara Lite Frågor =)

  1. #1
    Registrerade
    May 2002
    Från
    Karlstad
    Inlägg
    14
    Respekt
    0

    Smile Bara Lite Frågor =)

    Tjenare!

    (Om dom frågora jag ställer nu redan blivit frågade 1 miljon gånger så får ni ursäkta mig

    Jag fick min första ps2 Julaftonen -00 med Timesplitters. Jag spelade det i någon vecka med sen tröttnade jag för det fanns inte ett ända roligt spel kvar tyckte jag då. Sålde det dagen där på för 6000 =D La undan pengarna så att jag skulle kunna köpa ett senare när det fanns fler bra spel, och själv klart multix. Att det skulle dröja drygt 1år hade jag aldrig trott =) Men alla fall, nu finns det multix + spel! (självklart så har pengarna gått till annat,,,) ps2,xbox och gc,, Lånade en xbox här om dagen pga att jag tänkte köpa en, bara för Halo ( tycker inte det finns något mer roligt spel =/ ) Men efter 5 timmars spelande med en polare så hade vi faktiskt tröttnat ? På Halo som skulle va så bäst,, O gc har för mycket barn spel tycker jag tyvärr. Visst, zelda o metroid men det räcker inte. Ps2an kosta på elgiganten här i Karlstad 3000, å man får köpa hur många man vill! (läste något annat i tidigare inlägg lr nått) O sen multi-x i den är mellan 4500-5500 beroende på vart man gör det o vilken chip osv. Men jag skulle aldrig köpa en ps2 o sätta in ett chip själv eller låta någon annan göra det om man förlorar garantin, vilket man inte gör hos er. Jag skulle betal lätt betala 1000kr extra för garani mtp vad det skulle kosta med en ny makin osv. Men 6000,, Säger inte att det är dyrt, bara mycket pengar. Så nu till frågorna =D
    Tror ni att priserna kommer sjunka snart?
    Man vill ju ha en chippad ps2 så fort som möjligt men om det efter sommaren skulle kosta 2000 mindre + att man skulle få ett bättre chip så är det bättre att vänta, enligt mig. För jag tycker priserna har varigt grymt "stabila" länge, både chippet och ps2an. Så man undrar ju om det kommer ett fall snart =/ Blev lite onödigt långt inlägg för dom frågorna men,,, =) Tack på förhand! (o Hansi, ett stort plus till dig för dina snabba svar =)
    ^^^^ ^^^^^^^^^^^^^^^^

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Just nu är priserna som dom är. Sjunker den extrema efterfrågan på dessa produkter så kommer även priserna att sjunka.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. messiah LITE pris???
    By filli100 in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2004-08-14, 15:53
  2. LITE versionen kommer antagligen att kunna flashas..
    By tjoff in forum X-ecuter 2 LITE support
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2003-12-19, 19:01
  3. Lite frågor om mitt Xecutor2 LITE
    By Henkomannen in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-01-09, 23:05
  4. Lite frågor...
    By qlz in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-04-02, 17:37
  5. Lite DC frågor
    By toddy_spice in forum Dreamcast produktsupport - Multi-X
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2001-08-05, 08:36

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •