Tjena!Det e så här att min ps2 (moddad med neo 2.2)Inte läser dvd skivor längre (varken spel eller filmer).Jag undrar bara hur mycket det kostar att lämna in den och bara få en felsökning gjord på maskinen?Tacksam för svar.
Tjena!Det e så här att min ps2 (moddad med neo 2.2)Inte läser dvd skivor längre (varken spel eller filmer).Jag undrar bara hur mycket det kostar att lämna in den och bara få en felsökning gjord på maskinen?Tacksam för svar.
Om du lämnar in den så får du acceptera att det kan kosta upp till 1000:- om vi lyckas laga den.
Vad är det som kostar då?Är det laserkalibrering eller laserbyte?
Räcker det med att putsa bort dammet från den kostar det 750:-
Kan vi byta linsen (men inte hela lasern) med de reservdelar vi har tillgängliga kostar det 1.500:-
Måste vi slakta en ny PS2 och ta en laser från kostar det 2.000:- (eller så köper du själv en PS2 så billigt du kan och ger till oss så flyttar vi lasern från den mot att vi behåller resten).
Har du bara NEO 2.2 i den så är det vansinne att betala mer än 1000:- för en reparation, bättre du jagar rätt på en ny PS2 för c:a 1700-1800:- då du även får med en ny handkontroll osv.
Bookmarks