Är det någon mer än jag som har problem med PJ-64-emulatorn.
Varje gång när jag ska starta något rom så hänger den sig!
Jag har den senaste dashboarden installerad så det är inte det som är
problemet.
Stefan
Är det någon mer än jag som har problem med PJ-64-emulatorn.
Varje gång när jag ska starta något rom så hänger den sig!
Jag har den senaste dashboarden installerad så det är inte det som är
problemet.
Stefan
Hänger sig xbxoxen oavsett vilken storlek på rom du försöker ladda?
Det enda som inte funkar för mig är 32mb stora rom, men det står att den inte har full support för det ännu.
Alla andra rom jag testat funkar bra hos mig.
The mind is like a parachute - it only works if it's open...
Den hänger sig för alla rom jag kör. Jag kan inte ens välja vilket plugin jag vill använda
/Stefan
Då har jag ingen ide om vad som kan vara felet...
Kan ju vara värt att ladda hem PJ64-X från nått annat ställe och testa, nån fil kan ju vara korrupt om du har otur...
En polare till mig hade samma problem när han hade IGR på, men den har ni väl stängt av? Isådant fall vet jag inte vad felet är.
Jag har IGR på, det funkar fint för mig ändå.....Originally posted by Antigonos24
En polare till mig hade samma problem när han hade IGR på, men den har ni väl stängt av? Isådant fall vet jag inte vad felet är.
Men det är värt att testa med att stänga av det.
Kan bara säga att när jag var på hotell i sundsvall så testade jag emulatorn där på hotell tvn på rummet där låste det sig på exakt samma sätt så jag sket i att forska vidare eftersom jag skulle komma hem dagen efter.
Men när jag kom hem och körde på min vanliga 32 tums widescreen så funkade det klockrent...
Har inte orkat tagit reda på varför men det kanske hjälper något om vad oms kan vara fel....kan nämna att den tvn inte klarade ntsc...
Min tv fixar inte heller NTSC men jag kör mad RGB kabeln...
Min hemma tv fixar NTSC så det är lugnt den på hotellet däremot gjorde inte det även med RGB kabeln...
Bookmarks