JAG SKA KÖPA EN PS2 OCH UNDRAR HUR MAN KAN SE VAD DET ÄR FÖR MODKORT SOM SITTER, ´ÄR DE NYA MODELLER SVÅRARE ATT MODA?
VILKET CHIP SKA MAN HA OM DET ÄR EN V7 ?
MVH
COLOGGERO
JAG SKA KÖPA EN PS2 OCH UNDRAR HUR MAN KAN SE VAD DET ÄR FÖR MODKORT SOM SITTER, ´ÄR DE NYA MODELLER SVÅRARE ATT MODA?
VILKET CHIP SKA MAN HA OM DET ÄR EN V7 ?
MVH
COLOGGERO
tänkte bara påpeka att man får trycka på CAPS-LOCK igen efter den första bokstaven....
:-: Final Fantasy Always returns :-:
v3, v4 är svåra
v5, v6, v7 är lite enklare
jag skulle slå till på ett messiah2 pro om jag hade en v7:a
Jag har också en V7:a en SCPH-39004 fast jag har inte "chippat" den än men ska nog göra det med ett Messiah 2 Pro för Magic 3 funkar ju inte med PSX import original spel och dom har jag en del av...
My Past is darkening my Future as my Present dies.
Every Morning is a Step towards the Edge of my Soul's Demise...
Chippen är så DYRA!!!!
varför skulle v.3 och 4 vara så svåra ?
Och dyra ?
Jag köpte ett Matrix Mxl2 idag för 349:- (exkl.frakt) tänkte pilla in det i min v.4 (35004)
Har man bara ritningar och kopplingskema är det ju inga problem, och allt finns att hitta på nätet ju.
Ta ett Ripper 2 på en gång, samma funktioner som ett DMS3.
495:- eller 995:- inkl montering.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks