om jag har fattat rätt så går det ej att köra dvd-r skivor med neo 2.2 eller har jag helt fel?
om jag har fattat rätt så går det ej att köra dvd-r skivor med neo 2.2 eller har jag helt fel?
men då är det ju helt meningslöst o ha ett neo-chip eller funkar det med så kallade fabriksbrända backuper från typ tailand?
men fan då har man ju köpt neo 2.2 helt i onödan
finns det inget billigare alternativ till messiah o dom andra chippen som klara dvd backuper då?
Du kan visst köra hong kong silver skivor med neo 2.2 och dvd-r backups! men du måste ha ar2 och swappa med ett orinal, dryygt
gör som jag och skaffa ett messiah chip.
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av EvilBoY:
<strong>Du kan visst köra hong kong silver skivor med neo 2.2 och dvd-r backups! men du måste ha ar2 och swappa med ett orinal, dryygt
gör som jag och skaffa ett messiah chip.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Kan man??
För jag hade de chipet förrut men de gick inte att gå till dvd-r kopior fast man swappade...
Bookmarks