Skriv gärna frågor och svar om S-video/SCART adapter här.
Skriv gärna frågor och svar om S-video/SCART adapter här.
Varför är den 40kr billigare på _? Köper ni den där och säljer dyrare?
ps2/xbox/psx/snes/nes/megadrive/wii
Det mesta vi säljer går att hitta billigare i butiker där man har mindre intresse av att ta sig tid att hjälpa sina kunder med krångliga frågor om signalstandarder i scart osv :-)
Men mailar du mig med några exempel där den är billigare så kanske jag ändrar vårt pris, det där är en produkt vi mest har i sortimentet för att komplettera våra s-videokablar till olika konsoller, inte något vi säljer för att överleva :-)
Nu är vi 20:- billigare än "___" istället, så nu kan du köpa både en adapter och en påse nudlar och slipper därmed bli ruinerad :-)
Hej!
Det står att denna produkt inte fungerar om tv:n ej stödjer s-vhs. Finns det någon annan produkt man kan använda dvs där själva adaptern konverterar till composite innan signalerna kommer till tv:n?
/Erik
Jag känner inte till någon sådan produkt, antagligen för att jag har svårt att tänka mig någon apparat som bara lämnar ut s-video och inte vanlig composite. Vad är det du har för signalkälla?
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks