Jag har fått tag på Superdisc 3.5 och bränt den. När jag satte in den i xboxen gick jag till psxcare menyn och valde att installera EvoX med original-hårddisken.
Allt gick bra och nu har jag evolution x installerat på min xbox. Nu undrar jag bara om jag är helt klar med installationen nu? Har jag kompierat över alla program och spel som går att kopiera över och allt sånt?
Jag undrar också om allt är rätt inställt för att jag ska kunna spela live också. Jag installerade en switch för att stänga av chippet. Är det så enkelt att när jag startar xboxen med chippet avstängt så kan jag gå in på live utan att dom upptäcker att boxen är moddad? Eller måste jag byta namn på original-dashboarden eller något sånt?
En grej till, mitt Xecuter 2 Lite har nu ett Evox D.6 bios. Ska jag flasha om det till X2_4976.02? Om jag ska göra det är det bara att gå in i System utils - Flash BIOS och välja X-ecuter bioset i storleken 1024 k, eller hur?
Det blev mycket på en gång nu, men jag hoppas att någon kan hjälpa mig med det här.
Bookmarks