Jorå vem som helst kan ändra nummer men det hjälper föga om den blivit bannad....
Jorå vem som helst kan ändra nummer men det hjälper föga om den blivit bannad....
Detta är sista gången jag kommenterar ditt inlägg wmadoss.....
Om man själv inte har sett eller testat något hur kan man då säga att det INTE fungerar?
Jag har nu idag precis testat att göra samma sak med morsans xbox och den fungerade perfekt!
Eftersom det inte är lönt för mig att säga något mer om detta, i detta forum så kan de som är intresserad maila mig på neocobra@H*TM*IL.com.
Så svarar jag på frågor på det sättet istället!
Ha en skön semester, det ska jag ha iaf
Ja nu får ni väl ta och ge er ändå? Jag har oxå själv sett att det fungerar... Men det är ju bara ni som lider av det, om ni inte kan un-banna er xbox ifall den blir bannad.
Neo: Vad ger det att försöka övertyga dom igentligen? Låt dom tro vad dom vill
Det skulle kunna vara så att Microsoft har ändrat något vad gäller Live-skyddet och att man nu kan välja nummer på måfå men att detta inte fungerade förut & att få har upptäckt detta eftersom alla tror att man måste använda nummer från en icke-bannad låda...
Ok jag ska inte svära på att det inte funkar för dig.
Men om det gör det så grattis MEN DET GÄLLER ABSOLUT INTE resterande världen.
Gå till xbox-scene.com och läs lite innan du pratar så förstår du hur det funkar och vad som behöver ändras och vad som går att ändra osv..
Och tro mig där är det du pratar om bekräftat som BS...
Kolla dina XYZ nummer och sen testar du ändra på ditt sätt och kolla sen xyz nummerna några dagar senare och posta gärna dem på den pinnade tråden på xbox-scene.com...
Bookmarks