Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Messiah problem, kanske?

Registrerade
    Oct 2002
    Respekt
    0

Exclamation Messiah problem, kanske?

Hej, jag undrar om någon kan hjälpa mig med mitt något kufiska problem. Så här ligger det till. Ungerfär 3/5 av alla spel jag laddar ner fungerar, 1/5 kommer man inte ens fram till PS2 logan med utan man hoppar tillbaka till browsern med minnenkortets. Ex Hitman2_USA_DVDrip_Proper_2CD_PS2-SiGnuM & Need_For_Speed_Hot_Pursuit_2_USA_PS2-PARADOX Resterande spel kan man komma in i spelmenyn. Men dom hänger sig vid laddningen av själva spelet. Ex NHL_2003_Usa_Ps2-MIRACLE, FIFA_Football_2003_PAL_PS2-MAJiK & Micro_Machines_Pal_Ps2-MIRACLE.

Jag bränner alla mina spel i Nero 5.5.8.2
    (DAO 96). Och det funkar ju på dom flesta spel. Har även testat med Cdrwin & Fireburner men problemet kvarstår. Cd skivor är FUJIFILM & VERBATIM. Kan det vara så att det har gått något på knas med mitt Messiah? Har V4. Tacksam för alla ideér.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Kolla att klockan går och går rätt. Prova att starta spelen utan minneskortet i.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Oct 2002
    Respekt
    0

Klockan gick rätt. Och när jag tog bort minneskortet så fungerade även FIFA 2003. Men resterande spel ville fortfarande inte. Några fler förslag? =).

Liknande diskussioner

1. Messiah 2 Pro problem
    By jensen in forum Messiah - Teknisk support
    Senaste inlägg: 2003-01-01, 13:33
  2. Messiah 2 Pro problem
    By jensen in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Senaste inlägg: 2002-12-30, 16:45
  3. Messiah problem?
    By BoneZ in forum Messiah - Allmänna frågor (ej teknisk support)
    Senaste inlägg: 2002-04-10, 15:51
  4. MULTI X PROBLEM
    By JULIA in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Senaste inlägg: 2000-12-19, 22:25
  5. Disk bytes problem!
    By kalle in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Senaste inlägg: 2000-10-31, 09:16

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner