Jag har lite problem med olika spel tex Mx2002. vilka knappar är till vad?
Dinns det instruktionsböcker att ladda ner på nätet någon stanns eller någon kort beskrivning?
Någon som vet?
Jag har lite problem med olika spel tex Mx2002. vilka knappar är till vad?
Dinns det instruktionsböcker att ladda ner på nätet någon stanns eller någon kort beskrivning?
Någon som vet?
Ja en sådan bok följer med alla spel man köper där kan du läsa om vilka knappar e till vad
Jo men nu är det så att det hände sig inte bättre än att min hund välte en blomvas igår och när min fästmö skulle ta fram dammsugaren för att dammsuga upp all jord så var påsen i dammsugaren full så det var bara att slänga sig i bilen och åka till Ica och där träffade jag en gammal klasskompis som jag inte sett på 10 år och han berättade att vi skulle ha en klassfest om en vecka och undrade om inte jag kunde skriva inbjudningskort till alla i klassen? Visst sa jag och satte mig vid skrivbordet så fort jag kom hem och började skriva medans min fästmö stod och dammsög. Men just då så ringde det på dörren och in stormade hela min gammla klass, det visade sig att de hade fått reda på klassfesten mha ryktesspridning av den klasskompisen som jag träffade på ICA och när historien hade gått ett par vändor så hade den förvrängts så mycket att de trodde att det var hemma hos mig som festen skulle vara och inte att jag skulle skriva inbjudningar så där stod jag nu med hela min före detta klass och det var kaos i hela lägenheten. Så det var bara att ta fram spriten och börja bjuda på allt vad huset hade. Och mitt under festen så bar det sig inte bättre än att mina klåfingriga före detta klasskompisra lämnade mina X-box fodral som låg på skrivbordet brevid de halvskrivna inbjudningskorten framme så min Rottweiler kunde tugga i sig fodral och instruktionsbok och allt.
Så summa summarum jag har inte instruktionsboken kvar, eller så har jag aldrig haft någon
Är det någon som vet om det finns på nätet eller
Hmm det är 3 ggn ngn drar den om hunden nu, har man köpt spelet kan man ringa den svenska distr & få en ny, det har jag gort flera ggr.
LOL efter en sådan lång och detaljerad utläggning över hur manualen fösvann är det inte mer än rätt att du ska ha en ny.
kika på www.xbox.com där finns det en del manualer till visa spel. Tyvätt verkar inte MX2002 finnas.
Ev'rybody's in despair,
Ev'ry girl and boy
But when Quinn the Eskimo gets here,
Ev'rybody's gonna jump for joy.
Come all without, come all within,
You'll not see nothing like the mighty Quinn.
jag hittar inga manualer,
Kan du specificera adressen dom finns på snälla!!
Man vet ALDRIG vad som händer imorn!
här finns en del oxå..
http://www.replacementdocs.com/download.php
Bookmarks