Hejsan
andvände Xbftp 0.61 för att koppla ihop 2 xboxar och föra över mjukvara mellan dessa. Allting funkade bra till en början och jag är säker att jag inte gjorde något fel vid andvändningen av programmet.
Men när jag var klar med överföringen så märker jag att det står att det inte finns något Hårdiskutrymme kvar på enhet F: på min xbox den andra boxen funkade klockrent med ny mjukvara införd.
Antagligen förstörde betareleasen av xbftp förmodligen mitt filsystem, förde bara över någon enstaka fil så F: partitionen så den kan inte ha kraschat för att den blev full heller.
Hursomhelst har jag frågat folk om det finns något sätt att återställa xboxen på och de verkar inte veta!
Tänkte det eventuellt var tack vare något kopieringsskydd den kraschade så jag flashade om biosen till X2(Senaste versionen) men detvar inte det felet. F: partitoinen är fortfarande paj.
Har själv skapat en egen evoxcd att andvända istället för superdisc eftersom jag gillar att själv ändra koden. Men i den kan jag bara formatera om enhet F:!
Jag vore tacksam om det finns någon där ute som kan hjälpa mig att återtälla min xbox till ursprungsformatet, även om jag tvivlar på att det går(Vad jag vet finns det inget recovery program för FatX systemet och pc:n andvänder ju Fat 32).
Eller om det inte går om det finns någon som kan tänka sig att ghosta av sin hårdisk(med e.x Norton Ghost) så jag får en spegelkopia av dennes disc med mjukvara orkar inte lägga ner åtskilligt med jobb för att installera om all mjukvara som jag hade på min 120 gigs disc igen. (Skulle kunna åka ända ner till Stockholm eventuellt bor i dalarna för att fixa detta, ersättning för eventuellt arbete kan också ordnas)
Tacksam för respons!
Bookmarks