Visar resultat 1 till 9 av 9

Diskussion: Neo 2.2 problem

Registrerade
    Apr 2002
    Respekt
    0

Unhappy Neo 2.2 problem

har haft neo 2.2 i en vecka nu och har följande problem.Jag starta ps2:an med Action replay cd:n i, och för det mesta så får jag då bara ett stegrande klick ljud,fläkten snurrar sen klickar det sen snurrar fläkten snabbare och så klickar det,den gör detta ca 4 gånger.ibland startar den direkt men jag vill att den skall starta direkt hela tiden.behöver jag laserkallibrera eller?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Prova andra skivor, eller kom in med den så att vi kan testa lite.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Apr 2002
    Respekt
    0

när jag kommer in i action replay så bootar alla backup skivor nästan jämt.samma sak för min polare.det är action replay som fuckar sig.För han mé.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Kommer du in till oss så provar vi med en annan action replay.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Apr 2002
    Respekt
    0

jag börjar bli lite sur nu!1250kr för chip,montering och action replay.Och nu verkar det som jag måste pröjsa över femhundralappen för laserkalibrering.Eftersom jag inte har fem hundra så får jag sitta här med min klickande ps2:a.jag kan boota action replay om jag stänger av ps2:an och sedan öppnar den och sen startar den men då vill inte spelen boota från action replay.spelen bootas endast då jag startar ps2:an med action replay skivan i, men då klickar aset.Skulle köpt ett messiah, för detta kommer ha kostat mig lika mycket snart.Förlåt att jag låter sur och min grammatik inte e på topp men man blir ju sur när man betalar ganska mycket för en grej och den knappt funkar.

Registrerade
    Apr 2002
    Respekt
    0

e skit i det sista,alla mina ps2 spel brända som icke brända har problem att boota,jag får bara det irriterande klickljudet.laser kalibrering eller?

Registrerade
    Dec 2001
    Från
    Stockholm
    Respekt
    24

klick ljud? har varit en person/er som klagat på det tidigare. löste sig när han lödde fast ett motstånd tror jag.
    "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

Registrerade
    Apr 2002
    Respekt
    0

Och vad exakt är ett motstånd?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Det är en kondensator, vilken behövdes för att NEO 2.0 skulle fungera OK. Skall inte behövas med NEO 2.2.

Liknande diskussioner

1. Neo 2.2 dvd region x problem
    By Pego in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Senaste inlägg: 2003-01-17, 20:31
  2. Problem med neo 2.2
    By Ronnotter in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Senaste inlägg: 2002-01-29, 07:37
  3. neo 2.2 problem
    By nicklas81 in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Senaste inlägg: 2001-12-30, 12:51
  4. Boota med AR2 och NEO 2.2..lite problem.
    By wmadoss in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Senaste inlägg: 2001-08-29, 23:27
  5. MULTI X PROBLEM
    By JULIA in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Senaste inlägg: 2000-12-19, 22:25

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner